Winkelwagen
0 item(s) - €0,00

Verzenden

Wij informeren u regelmatig over de bestelstatus

- dat uw bestelling door ons is ontvangen
- of de artikelen conform de aangegeven levertijd op de website aan u geleverd kunnen worden.
- een bericht over de verzending van uw bestelling.

U mag natuurlijk ook zelf informeren over de bestelstatus indien dit wenselijk is.
Correspondentie via email geniet hierbij onze voorkeur.
U ontvangt doorgaans binnen enkele uren van ons een bericht terug.

Kleinere bestellingen:

Worden in de regel via UPS bezorgd.
U hoeft op de dag van bezorging niet persee thuis aanwezig te zijn.
De chauffeur laat een briefje bij u achter met daarop de benodigde informatie-
om een nieuwe levering te plannen.

Grote bestellingen (trapleuningen, balustrades etc.):

Worden in de regel met UPS of met vrachtvervoer (vanaf 2,70 MTR) bezorgd, of een combinatie van beiden.
U dient bij deze bestellingen op de dag van bezorging thuis aanwezig te zijn.

U kunt eventueel een gewenste bezorgdag (ma-vr) opgeven in het vak "opmerkingen" tijdens het bestelproces.
De bezorgtijd is tussen 08:00 en 18:00 uur. Een nauwkeurig tijdstip kunnen wij helaas niet aangeven.

Ondanks zorgvuldig plannen van onze zijde, kan het heel soms voorkomen dat de chauffeur de route niet haalt.
En deze dus ook niet voorbij komt op de gewenste bezorgdag.
De chauffeur komt dan doorgaans de volgende werkdag terug.

Aangezien wij doorgaans niet zelf bezorgen, zijn wij afhankelijk van onze zorgvuldig gekozen vervoerders.

Mocht tijdens het verzenden, dus vanaf het moment dat wij de zending(en) overdragen aan de vervoerder-
onverhoopt iets mislopen, zoals transportschade, zending zoek, adres onvindbaar etc...
Zodra wij hiervan op de hoogte worden gesteld door de vervoerder, stellen wij u ook in kennis van de actuele situatie.

U heeft dan tevens het recht om de overeenkomst/levering kosteloos te ontbinden.
Omdat de zending dan waarschijnlijk niet binnen de overeengekomen levertijd bij u arriveert.

TERUG NAAR KLANTENSERVICE