Winkelwagen
0 item(s) - €0,00

Veel gestelde vragen

 

Hoeveel verzendkosten worden in rekening gebracht ?


Nederland en Waddeneilanden:

12,50 EUR incl. BTW

Belgie:

14,95 EUR incl. BTW


Op welke manieren kan ik betalen ?

iDEAL (Nederland)

Betaal eenvoudig, snel en veilig via uw eigen bankrekening.
Indien u beschikt over internetbankieren geniet deze methode vanwege de snelheid de voorkeur.
Indien de betaling gelukt is, is deze tevens gegarandeerd en kunnen wij de order meteen verwerken.
Na het kiezen van deze betaaloptie wordt een venster geopend waar u zich bij uw eigen bank aanmeldt om de betaling uit te voeren.

Creditcard (Nederland en EU)

Rvsgrepen.nl accepteert creditcard betalingen via de beveiligde servers van PayPal.
U kunt direct met uw creditcard betalen.
U hoeft zich niet eerst bij Paypal te registreren.
Uw creditcard gegevens worden niet doorgestuurd naar Rvsgrepen.nl.
Zie betaaloptie 'Paypal' voor meer details.

Vooraf via bankoverschrijving (Nederland en EU)

Bij deze optie sturen wij u doorgaans binnen enkele uren een kopiefactuur via email.
U boekt het factuurbedrag dan vooraf over naar onze bankrekening.
Bijschrijving duurt meestal 1 werkdag.


PayPal (Nederland en EU)

U betaalt makkelijk, snel en veilig via de website van PayPal: zie voor meer details: http://www.paypal.nl.
U rondt de betaling rechtstreeks af via de beveiligde servers van PayPal; Rvsgrepen.nl noch derden hebben inzicht op uw bank of credit- cardgegevens.

Rembours (Nederland en EU)

Bij deze betaaloptie betaalt u de bestelling aan de bezorger. Dit is voor Nederland en Belgie mogelijk. Er worden extra kosten berekend voor rembourszendingen.
Het actuele tarief wordt getoond tijdens het afrekenproces.

Contant bij afhalen

Bij deze betaaloptie rekent u contant af bij afhaling.
Gezien het geringe aantal afhalingen is pinapparatuur niet lonend voor ons.
Afhalen kan uitsluitend volgens afspraak.

Kopen op rekening voor particulieren en bedrijven is niet mogelijk.



Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

Ja, dit is geen enkel probleem, dit kunt u tijdens het bestelproces ook aangeven.
Betalen bij afhalen is ook mogelijk, u kunt alleen niet pinnen.
Maak vantevoren altijd een afspraak over datum en tijdstip afhaling.


Als ik meer dan 1 van hetzelfde artikel bestel, ontvang ik dan korting ?

Indien er sprake is van staffelkortingen op artikelen wordt deze automatisch berekend door de website.
U hoeft hiervoor niets te doen of aan te geven.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar daarna niets meer vernomen.

 
Dit is waarschijnlijk ontstaan door :

- een onjuist E-mail adres, waardoor wij u niet kunnen bereiken, log in op uw account om uw order te volgen
- uw bestelling is helemaal niet bij ons gearriveerd, dit kan ontstaan door diverse onafgeronde handelingen
- onze E-mail is per ongeluk in uw SPAM map terechtgekomen, controleer deze map

U mag ons natuurlijk altijd raadplegen, mocht u er niet uitkomen.


Hoelang is de levertijd op mijn artikel ?

Bij elk artikel staat de indicatieve levertijd vermeld.
Wij proberen hier altijd aan te voldoen. Het kan echter voorkomen dat een artikel tijdelijk niet leverbaar/uitverkocht is.
Indien u meerdere artikelen heeft besteld, leveren wij deze meestal alvast vooruit, en leveren wij kosteloos na.
Indien u 100% zeker ervan wilt zijn, dat uw artikel direct leverbaar is, dient u altijd via mail of telefonisch contact op te nemen met ons.

 

Kan ik mijn artikel ook retourneren ?

Ja, u kunt artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst zonder opgaaf van reden aan ons retourneren.
De retourverzendkosten zijn hierbij voor uw rekening.
Bij ongefrankeerd retourverzonden pakketten worden de retourverzendkosten eventueel verrekend met het nog te ontvangen aankoopbedrag.


Wij storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen aan u terug.

Deze 14 dagen termijn gaat in vanaf het moment dat u de zending retour stuurt, of aangeeft om dat te gaan doen.
Indien wij uw retourzending niet binnen 14 dagen ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat wij het artikel(en)-
terug ontvangen hebben. Of totdat u kunt aantonen dat het artikel(en) retour gezonden is.

Indien het artikel(en) beschadigd is door gebruikssporen, kunnen wij kosten in mindering brengen op het aankoopbedrag.

Wij kunnen niet naar creditkaarten terugboeken.
Indien u dus met creditkaart een aankoop doet, en u wilt achteraf een artikel retourneren, dient u ons te voorzien van een bankrekeningnummer en tenaamstelling van deze rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd ?

Bestellingen worden in de regel op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 bezorgd.
U dient op de dag van aflevering thuis aanwezig te zijn.
Bestellingen achter de poort leggen etc... is niet mogelijk.
De chauffeur moet een handtekening voor ontvangst verkrijgen van de geadresseerde/waarnemer.
Op de dag van verzending ontvangt u van ons een email dat de bestelling naar u onderweg is.
Het is dus van belang uw email goed in de gaten te houden, omdat wij in de regel supersnel maatwerk leveren.



Problemen tijdens verzending ?

Mocht tijdens het verzenden, dus vanaf het moment dat wij de zending(en) overdragen aan de vervoerder onverhoopt iets mislopen,
zoals transportschade, zending zoek, adres onvindbaar etc...
U heeft dan tevens het recht om de overeenkomst/levering kosteloos te ontbinden.
Omdat de zending dan waarschijnlijk niet binnen de overeengekomen levertijd bij u arriveert.

 

Intracommunautaire levering (alleen buitenlandse bedrijven binnen de EU).

Indien u als bedrijf recht heeft op BTW vrijstelling omdat u gevestigd bent binnen de EU.
Dan is het mogelijk om een ICT levering (BTW vrijgesteld) te verrichten, u dient ons dan te voorzien van uw
geldige BTW-nummer. Na controle op geldigheid hiervan, ontvangt u van ons een aangepaste factuur.
U kunt uw BTW nummer invullen in het vak "Opmerkingen" dit verschijnt verderop in het bestelproces diverse keren in beeld.

Of u stuurt uw BTW nummer in een aparte mail naar ons toe. Maak dus nog geen geld over, wacht eerst uw faktuur af.
Deze ontvangt u via E-mail.



 

 


 




 

 

 

Terug